Hoe kan ik een LocalGroningen-route boeken op de website?
Volg deze eenvoudige stappen op de website Kies uit één van de gepresenteerde routes Selecteer de datum, starttijd en het aantal personen voor uw boeking, Als je tevreden bent met de keuze, voltooi dan de reservering door op de knop "Boek nu" te klikken. Als je een kortingscode hebt, pas deze dan toe onder de knop " Korting", of als je een cadeaubon hebt, vul de code van de cadeaubon in, en rondt vervolgens de bestelling definitief af tot en met de betaling.
De bevestiging van de boeking en betaling wordt via email verstuurd (check ook de spam mail, als de bevestiging niet binnenkomt). In de bevestigingsmail is een link vermeldt. Hiermee kun je het document met instructies en eerste informatie over de route downloaden.
Kan ik ook een route op maat bestellen?
Ja dat kan. Gebruik hiervoor het contactformulier en leg uit wat de wensen zijn, of bel ons.
Kan ik een boeking, die al betaald is, annuleren of verplaatsen?
Onder enkele voorwaarden is het mogelijk een boeking te annuleren. We verwijzen naar artikel 6:"Annulering", van onze voorwaarden. Een boeking voor een route met basispakket, zonder extra's, kan in principe zonder problemen en zonder bijbetaling worden verplaatst.
Hoe kan ik een boeking uitbreiden met bijv. meer personen cq meer auto's,
Of bij een boeking voor meerdere auto's, hoe kan ik deze aanpassen voor minder auto's? Als je al een bevestigde en betaalde boeking hebt maar nog gasten wilt toevoegen, waarvoor meer routes (papieren routeboek / app) noodzakelijk zijn, kun je een verzoek naar ons sturen, via het contactformulier, mail of telefonisch. Je ontvangt vervolgens een aangepaste boeking met een gewijzigde factuur. Controleer deze en na online betaling is de gewijzigde boeking geaccepteerd.
Let op: voor een verzoek om het aantal deelnemers te verminderen waardoor er minder routes noodzakelijk zijn, gelden in principe onze annuleringsvoorwaarden. Op basis daarvan wordt bepaald of er recht is op een terugbetaling. Het kan zijn dat een groepstarief berekend is op basis van het eerder overeengekomen aantal deelnemers. Bij minder deelnemers kan het zijn dat de prijs per route aangepast wordt.
Hoe kan ik een boeking verplaatsen?
Het kan altijd gebeuren dat plannen zich moeten wijzigen. Wil je een andere datum voor een boeking, neem dan contact op met LocalVoucher/LocalGroningen via mail, contactformulier of via de telefoon. Let op: als je een boeking annuleert nadat je deze hebt verzet, gelden de annulerings-voorwaarden op basis van de datum van de oorspronkelijke boeking.
Kan een boeking verplaatst worden vanwege slecht weer?
Wanneer door de weerdiensten - vanwege storm, ijzel, sneeuw, dichte mist - een code oranje of rood wordt afgegeven voor de regio waar de activiteit plaats vindt, is verplaatsing van een boeking altijd mogelijk. Ook ingeval andere onvoorziene calamiteiten die door de overheid worden afgekondigd, waardoor het niet veilig is de weg op te gaan, is verplaatsing van een boeking zonder meer mogelijk.